Verslag 4: Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nayan - WaarBenJij.nu Verslag 4: Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nayan - WaarBenJij.nu

Verslag 4: Chiang Mai

Door: Nayan Heijmans

Blijf op de hoogte en volg Nayan

21 Juni 2014 | Thailand, Chiang Mai

Godverdomme, wat is dit een trage computer.Na een zin getypt te hebben verschijnt deze in ultra slow-motion op het scherm.Dikke stront door een trechter is net formule1 vergeleken met dit gezeik. Maar goed, It's all about my fans, right?
Eenmaal aangekomen in de trein kwam ik er achter dat plaats 10 al bezet was. Hier lag al iemand te slapen namelijk. Na welgemeende excusses van de bediende werd me plaats 18 toegewezen. Hij zal me vast herkend hebben, want plek 18 n 19 waren allebei vrij, waardoor ik extra veel ruimte had. De Cali Girlsvroegen of ik mee ging wat drinken in de cafe wagon. Dit bleek een heuze party wagon te zijn! Na wat drankjes besloot ik om terug naar mijn plek te gaan en wat te slapen. Mijn plek was omgebouwd tot een heus 1,5 persoons bed. Best lekker dus.Toen ik wakker werd was het alweer 07.00 en hoefden we nog maar 1,5/2 uur. Tijd voor een aflevering "The Borgias" op mijn iPad mini. (een aanrader trouwens deze serie).Aangekomen in Chiang Mai werd ik opgewacht door mensen van BMP. De Cali Girls gingen ergens anders heen. Eenmaal bij mijn hotel kon ik eindelijk weer gaan douchen. De rest van de dag bracht ik door in het (in vergelijking met Bangkok) rustige stadje Chiang Mai.
De volgende dag vertrokken we om 09.00 naar de jungle. Hier zou ik 3 dagen in rondlopen. Het was werkelijkwaar prachtig. Ik leerde weer nieuwe mensen kennen. De eerste dag begon met een ritje op een olifant. De rest van de dag was erg slopend. Net zo zwaar of misschien wel zwaarder dan onze jungletocht in Sumatra. Dus Kees weet waar ik het over heb ;). Na deze slopende dag arriveerden we in een klein berg dorpje. Hier sliepen we onder het genot van krekels die net zoveel decibel produceren als een opstijgende F-16, op een zowat houten plank. Gelukkig was de volgende dag wat minder zwaar. Ook hadden we afscheid genomen van de helft van ons gezelschap omdat hun maar 2 dagen gingen.
Tot zover dit verslag, ik word namelijk zowat letterlijk opgegeten door de muggen.
Deel 2 volgt spoedig!

groeten ! en Kob Khun Krap voor het lezen

  • 22 Juni 2014 - 12:07

    Francois:

    Ha, Zo te zien ben je al half Thailand door gereisd! Dan zal ik als ik je achterna kom nog een stuk moeten reizen voordat ik bij je ben. En de drank is volgens mij echt goedkoop hè, want daar kun je maar niet van af blijven ;) Veel plezier nog in de jungle. Catch ya on the flipside!

  • 22 Juni 2014 - 14:02

    Wessel:

    Leuk verhaal allemaal maar POIDNH!

  • 09 Juli 2014 - 12:10

    Joost:

    Hahaha true story! Maar viel best mee met zwaar toch die eerste dag...AHUM!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nayan

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 19926

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2016 - 26 Februari 2017

Roadtrip & Afstudeerstage

11 Juni 2014 - 21 Augustus 2014

Thailand en omstreken

Landen bezocht: